kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, June 20, 2009

potong riben..

|

*clap clap clap* 




dengan ini secara rasminya aku merasmikan


semua link kawan² aku dah pindahkan ke sana.. so jenguk² lah kalau ade masa.. =)



p/s : ade aku letak gambar untuk ke link blog aku kat belah kanan tu. just klik to the image k!




mrs e

2 comments:

E said...

clap..clap...semoga sukses dan makin maju blog ayang ni..

Mrs. Adz said...

wah..bertambah maju sekarang..ajar la macam ne nak wat mcm tu..