kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, June 15, 2009

the store muar

|

konon² tgk luar..HEHHE


fifi jd drebar cik puan naja..HAHA


petang jumaat ari tu sempat g the store muar jap ngan fifi. hajat asal aku nk cari towel baru untuk aku n mr e. mmg dah lama dah nk beli, tp asyik tertangguh ajelah..

pegi pun kejap aje, sebab mr e pun dah nk balik keje masa tu. kejap² pun, kuar pukul 6, 8.30 baru sampai umah. ape taknye, dah keluar dengan fifi, mmg ade aje lah benda yang nk ditengoknye.. kejap tengok jam, kejap tengok kasut, kejap tengok baju.. beli nya tidakkkkkkkk.. melayankan fifi ke sana sini tu aku snap² lah gambar. HEHEHHE

kat kedai jam

jenuh gak lah aku memilih towel tu, itu tak kenan, ini x shukeee.. payah nau.. nipis sangat pun iye jugak. nak cari yang betul² tebal tak banyak pilihan lah pulak. end up, aku amik kaler ijo sedondon dengan mr e.. wahhhh terlebih sudahhh.. towel pun nak sedondon bagai..ihiks

kiri mr e; kanan aku

ooohh..lupe lak. ini 1st time aku try pakai tudung kayak gini. saje² je nk pelbagaikan. konon² nk tiru mcm rini AF tuh.. (eh rini ke rina? aiyokk, sudah lupalah) hehe, ade serupa tak?

muka jadi bulat


cakkkkk ;p

p/s : dalam pada pusing² tgk barang tu, dah survey sekali handbag.. ohh geram aku dibuatnya sebab dah nampak yg berkenan di hati.. akan ku rembat untuk pakai masa raya nnti :D


mrs e

2 comments:

E said...

bila nx li aygnya handbag?

puterikurekure said...

ok apa pakai tudung camni. cunn~