kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, July 1, 2009

berapa pasang?

|
korang da prepare baju raya lum? dah beli baju raya untuk sampai hari raya ke berapa?


 
 


huishhhh..diam tak diam, ade 5-1 pasang baju raya aku..kenapa 5-1? sebab aku cadang nk tempah 4 pasang jek. tu pun tak tau larat ke idok teman nk menempahnye.. al maklumlah, upah tempah baju ni kan dah mahaiiii sekarang.. untung tau sesapa yang pandai jahit baju. nape la aku tak mau belajar menjahit time mak aku suruh dulu? adehhhhhh.. sekarang, rasakannnnn..muehehehhehehe.. kenalah meng'kopak'kan duit pulak nk tempah baju...huhu~

itu belum tudungnya lagi..aiyokkk aiyokk tak tau.. sib baik yang untuk sepasang baju tu aku dah beli sekali...




mrs e

11 comments:

Faizah_Haris said...

amboi3....manyakkkk baju rayaaa diee.....hehehe....campak sini satuuuuu!! hahaha

mrs e said...

faizah_haris;

hehehehe..ok sambutttt²..naja nk campak neh.. :D

NoRT said...

adoi la... naja raya sakan sgt nih..tapi posa x pnah nyer nak cukup sebulan pon! huahuahua

mrs e said...

nort;

uhuksss..tersedakkk guwee..kehkehkeh

itu kan lumrah..HAHA

puterikurekure said...

tak dapat pakai baju kurung tahun ni.
hukhuk...

mrs e said...

puterikurekure;

tak dapat pakai baju kurung raya, tapi dapat pakai baju peknen raya..

HAAAAAAA..spesel lagik, bukan semua org boleh pakai sesaje tau..

HEHE :D

E said...

bnyknya baju ayang..

mrs e said...

abang sayang;

HAHA..abang nk tau tak, itupun ayang rasa mcm nk beli jek sepasang lagik.

cuma tak terkeluar dari mulut ayang ni nk ckp kat abang takut abang tak approve..HEHEHE

E said...

wah tambah ler lg biar bnyk ckit leh tukar2 dan vogue2

ArELeEz said...

waa.. manyak tuu.. leez sepasang pon xbeli lg. sib baik mak leez tailor. aminn2.. he3..

DYLA said...

dyla baru baca mr e komen ni. kemain bg lampu ijau. bagus la mr e nih!