kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, July 3, 2009

biarkan bunga itu layu..

|
masih ingat lagi entry tentang ini? sekarang dah jadi begini..




tapi aku rasa lawa gak kan? bunga² kecik yg lelainnya tu aku dah buang.. yang 3 kuntum ros layu ni jek aku amik wat penghias bilik tido aku.. lagipun kenangan tu weyhhhh.. 1st time dapat bunga dari mr e. sangat berharga tauuuu..

kekonon mcm artistik la sket bile bunga tu nampak layu mcm tu n letak lam bilik tdo.. HAHAHAHA.. eh, jiwa aku halus dan seni jugak tau walaupun aku budak aliran sains dulu.. ngehhhh~


:D



mrs e

5 comments:

dyla said...

lawa

dyla pun slalu gak simpan.

dah lama2 baru buang

puterikurekure said...

hehehe.
best tu dapat bunga!!!
:)

mrs e said...

dyla;

ha a..baru² jek simpan..nnt dah lama² cam dah banyak habuk jek ke tongshampehhhh jugak la jawabnye..ahakss


puterikurekure;

hikss..mmg best intan..berbunga² jek dalam hati..hihi

E said...

xpe yang nanti abg likan lagi bunga yeaaa

mrs e said...

abang sayang;

yeayyyyyy...shuuuukeee :D