kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, July 26, 2009

CR2

|
Semalam petang aku keluar ke the store muar dengan mr e semata² nk cari kasut. Ooohh..bukan ape², tapi aku mmg nk cari kasut bertutup untuk pakai esok hari. Disebabkan semua kasut² bertutup yang aku miliki dah tak boleh untuk aku bergantung harap lagi [dah kondemm..hancur, kopak sume ade..huhuhu] jadi aku terpaksa juga mencari sepasang yang baru. Walaupun peratus kekerapan aku memakainya adelah pada tahap yang paling minimum!

Introducing my new one...





Aku amik yg biasa² aje. Dah seperti yang aku katakan tadi, peratus kebarangkalian untuk aku memakainya juga rendah, aku beli yang murah² aje. RM 69.00 ye kawan². [Walaupun aku kata murah, tapi sebenarnya mahal juga pada aku yang dah tibe hujung² bulan neh..tsk tsk tsk T__________T]. Gaji lambat lagi lak tu..

Tapi tak ape..mungkin pelaburan akan membuahkan hasil, siapa tahu?
InsyaAllah, ade rezeki tak ke mana [banyak maksud tersirat di sini. Sila cari yang tersirat dalam yang tersurat sekarang. Sekarang. Keh keh keh]

Kepada sesiapa yang berminat kasut aku tu, sila dapatkan di outlet berhampiran.

Daaaaaaa


p/s : back off to study again




mrs e

8 comments:

DYLA said...

naja, ok harga dia tu. lawa ...

harap2 kasut ni membawa rezki utk esok.

jgn lupe prektis menjawab soalan biar lancar utk esok.

baca doa penerang hati k..

mrs e said...

dyla;

thankkssssss yanggg..hehehe..

mudah²an ade rezeki naja..aminnn
:)

mama | sarah | syimir said...

wahhh cun la kasut baru ma...
semoga berjaya esok (ihikss aku pun tak tau ko nak ke mana, tak sempat ym2 kannn..)

NoRT said...

gud luck ye...moga ada tuah kasut baru... pepun,jgn lupa mintak restu E sblm p...tu yg pling pnting

NoRT said...

gud luck ye...moga ada tuah kasut baru... pepun,jgn lupa mintak restu E sblm p...tu yg pling pnting

isya said...

lalalala.. nak jugak! ;p

Faizah_Haris said...

pun mencarik gakkk kasut2 cemmginikk...tapi tade berkenan di hatiku....hokss3

+NADS+ said...

g sopping x ajak kt ke?
hoho..dah lama xjejak kaki kat the store muar...
raya ni dapat la balik muar kejap...
bleh singgah bawak hazim..hoho...