kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, July 24, 2009

Dapat 3 Sekaligus..

|
Aku dapat 3 award sekaligus minggu neh..

Award yang mula² diberi oleh isya ibu iffah.. mekacehhh...

ade sikit rules ttg award ni;
a) Sila copy paste award ini di blog anda..




b) Sila copy paste award ini di sidebar blog anda..
uhukkk..rasanya tak payah la ye..sebab cam dah xde ruangan kat sidebar tu. nnt aku akan cube wat flash widget jek award² yg penah aku dapat..

c) Pass kan award ini kepada 5 rakan anda..

puterikurekure
Yanadzul
noorulaz
+nads+
leadleedeea


Award kedua, dapat dari +nads+.. sudi gak bagi award ni kat aku. memula tu ingat sebab nads bagi secara rawak kan, aku pun tak amik lah. rupe² nye dia tinggalkan jejak kat smix tu suh aku amik.. aku pelagi, dah orang bagi, amikkk jelah kan.. ehehehe

so, aku tempek je award tu kat sini yer..






Award ketiga, dapat dari cikgu nort..tq bebanyak lah cikgu..sudi gak hang bagi kat aku award neh =)




trimas lah pada korang yang bagi award kat aku.. aku sangat² menghargainya..




mrs e

3 comments:

NoRT said...

bagus2...hang sudi gak amik ye naja....

noorulaz said...

first time dapat award.. maacihhh!!

isya said...

kutip naja jgn tak kutip hehe