kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, July 31, 2009

Dapat!!!

|
hari ahad
tgh aku tekun membuat revision, tibe² ade sms masuk

"CARLO RINO Hg sudah datang stock, kak boleh datang tengok!"

wahhhh..heppiiiii nyer aku.. yess yess yesss.. akhirnya ade gak rezeki aku nk pakai handbag yang diidamkan raya nanti. cecepat aku reply sms tu

"ok, tq. nnt esok saya datang"

Tapi bile aku dah reply sms tu, aku ter konpius sendiri jap. E ehhh, ni SA yang mana yg inform aku nih? SA yg kat muar ke melaka? sebab ari tu aku ade tinggalkan no phone kat dedua SA nih.. tak nak konpius berpanjangan, aku pun call no yg sms aku td tuh..

oohh..rupe² nye SA yang kat muar.. wahh..senang jek nih. mula lah aku merangka² plan bile waktu yang sesuai aku nk g. kene g cepat², tak boleh lambat². lambat² kang dah kena grab dgn org lain lak kang. mau melopong lak aku. huhuhu~

So, ari isnin pas balik dari interview tu; sebab stress punya pasal, terus rasa nk pegi shopping... ceh. alasan. tak pasal² interview tu dijadikan sebab, padahal mmg suke aje nk shopping setiap masa punn.. alasan tuk kaduk ni..dah lapuk weyhhh..HA HA HA HA

terus je call mr e, mintak ijin dulu ya ibuk². mr e nya lagi di kantor, sedang kerjaan..[ari isnin tu aku g ivw sorang², mr e tak boleh lak nak cuti]

lepas dapat permission dari mr e, aku pun terus le drive ke muar. sanggup tuh tak singgah umah dulu. tak penat langsung lak tuh. HEBAT.. HEBATTTT.. penangan shopping punya pasal. penat pun boleh hilang!! wakakaka

sampai muar jek, withdraw duit, terus serbuuuuuuuu.. lama gak lah aku membelek². walaupun dah ade yang berkenan di hati, tetapppp juga nk tgk² handbag yang lain. alah, katanye tgk pun free kan.. ape salahnye..guna lah kesempatan yang ade..hehhe

nk tgk ke rupe handbag tu? aishhhh..malu lah..cam bebudak jek kan bile beli barang sikit² nak tunjuk. aku tunjuk sipi² ajelah ye..




kenapa aku suka handbag ni? sampai sanggup mencari berpusing²? tah la ek..mmg aku terberkenan masa sekali pandang jek. jatuh cinta pandang pertama gitu. Sebenarnya mmg aku nk cari handbag pattern mcm ni, aku ade minat kat satu handbag Guess tu. tapi dah namanya pun Guess kan, korang Guess jelah berapa harganye. mau botak kepala cik abang den tu nanti hah...kih kih kih tu yang bile terjumpa pattern ni yang seakan² sama dengan handbag Guess, terus aku terpikat. kiranya Carlo Rino ni masih mampu lah aku nk membelinya..ihiks

tertunai dah hasrat aku nk pakai handbag ni raya nnt. Alhamdulillah...Mood adalah ceria =)


mrs e

8 comments:

NoRT said...

ADEHHH..NI LA POMPUAN...

Ijah @ Fariza said...

salam Mrs e,
alahai malu nak tunjuk?...tapi nampak sipi2 pun cantik...

DYLA said...

cantek woooo. mmg rezki naja dpt handbeg tu. tak sia2 usaha naja ke sana ke mari..

puterikurekure said...

nampak sipi pon dah tau cantek.
mehla tunjuk betul2.
:)

isya said...

cantik! cantik!

mrs e said...

nort;
HA HA HA HA HA HA

ijah @ fariza;
hiks, TQ.. thanks visiting my blog..e eh, salam kenal :)

dyla;
alhamdulillah.. ade rezeki :D hihi

puterikurekure;
nak tunjuk betul²? hiks. akan difikirkan kemudian..hehe

isya;
tq..tq..!!
:p

ija said...

eh eh naja..handbeg kita serupa la..

mrs e said...

ija;

hiks...wahh citarasa kita sama lah ija..hehe

leh pakai sama² :D