kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, July 20, 2009

Jom Sms

|

masih berbaki 447 free sms aku. dulu laaaaaaaagiii banyak, ade 1000++. semua tu aku dapat dari Hotlink Gift. setiap kali aku topup prepaid aku, setiap kali tu aku dapat beratus² sms free. tapi sms ni hanya percuma kalau aku sms dengan pengguna talian maxis sahaja. kalau lain² talian, caj yang dikenakan adalah pada tahap normal caj iaitu 15 sen per sms.




aku pun jarang topup. tgk lah baki kredit aku. tinggal seringgit lebih jek. sebab ape aku tak risau nk topup? sebab aku banyak free sms. HEHEHEHE. mr e pun pengguna maxis, n family aku guna maxis. so, takde hal lah kan. lagipun, aku lebih kerap menggunakan sms berbanding wat panggilan.

Baki luput aku tu pun dari Hotlink Gift. kalau tak, walau ko banyak free sms pun, tapi tarikh luput dah expired, takde maknanye ko nk ber sms. kena lah jugak topup kannn..kes aku ni, tu pasal aku tak topup pun takpe, tempoh hayat nye kan panjang...


aku guna nombor ni dari mula² lagi aku pakai hp; sampai sekarang tak pernah tukar & tak pernah niat nk tukar nombor pun..


p/s : sape boring² tu, jom sms sama aku jom :D




mrs e

10 comments:

aRe_uDear said...

kalo ayu pun sure x habis2 gak.. call lebey dri sms heheee.. tambah2 lgi ayu n hubby amik pakej free calling2 tuh.. ahakss.. ;)

isya said...

byk tu naja , isya punya sms bonus ada 46 lg, ihiks!

mrs e said...

are_udear;
ha tulah kan...dah banyak sangat sampai tak habis².. b4 ni dia takde tarikh luput free sms tu, tapi naja pakai tak habis² terus dia bagai tarikh luput sampai bulan 8 ni jek.. huhu~

isya;
mmg banyak..tak tau nk sms ngan sape. kalau dulu lum kahwin lain lah, mmg sms semedang. dah kahwin, dah ade depan mata, takkan nk sms gak kuttt..hihihi

naja punya 400++ tu tak campur sms bonus yang 46 tu..hoho~

DYLA said...

hehehhe, mujur la dyla pun maxis kan... so senang la naja nak meng SMS dyla..

dulu dyla slalu gak dpt hotlink gift tu.. tp smenjak dah guna line ni tak de dah la..

mrs e said...

dyla..

ha a.. betul² senang..SMS lah bape banyak pun, tak kisah.. hehe


p/s : dyla dah berjaya membantu naja menggunakan SMS tu sekaligus mengurangkan bakinya. yelah, bila lagi kan. dah le free. sementara free ni baik kita gunakan KE JALAN YANG BENAR..muahahahaha ;p

puterikurekure said...

meh nak sms. no phone bak maiii!!!

mrs e said...

puterikurekure;

hiks.. add naja dalam YM >> naja_2926

t kite tukar² no phone k.. :)

NoRT said...

hahaha.... terer la hg ni jimat...nti ley p shoping lagik

Faizah_Haris said...

wahhhhhhhhhh manyakknyerrrrrrrrrrr tuu....erkkk jomm sms jommm.....saya pun byk gak...kalo sms maxis to maxis pun cuma 1 sen jaaaaaaaaa...adoi bl mau habiss....kahkahkah....

mrs e said...

nort;
shopping shopping..yeayyy..HEHE

faizah_haris;
jom²..kite tukar² np phone lak k. [dulu² tukar² link]

hiks ;p