kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, July 10, 2009

Kiriman Dah Tiba

|
First of all, ALHAMDULILLAH..









inilah hasil pertama dari aku mem'blog'. syukur.. walaupun takdelah banyak mana pun; (mungkin) kalau nk dibandingkan dengan korang yg lagi senior daripada aku dalam blog dan pendapatan nuffnang lagi banyak dari aku dapat neh..HEHE

tetapi aku tetap bersyukur.. 

Flash back sewaktu aku mula² berblog, dulu² aku mmg langsung tak tau ape sebenarnya blog. cuma aku masa tu sukeee sangat baca blog Viruspadu. itu pun mula² aku tak kerap bukak blog dia sebab aku cuma ikuti perkembangan dia masa kat fotopages tu. tah camne tah sampai satu masa tu aku asyik je ralit baca blog dia sampaikan terbukak hati la pulak nk ber'blog'.

dah berblog tu, aku pelik lah kan..nape lak ade yg letak² iklan kat dalam blog dia..sekali dah lama sket tu baru aku dapat tau..."oohhhh..rupenye boleh dapat side income berblog neh.." lepas tu baru lah aku register nuffnang..

so, lebih setahun aku berblog, inilah hasilnya..syukran, syukran...

p/s : TQ juga pada kamu semua yg sudi menjengah kat blog aku ni..[yang automatiknye penyumbang kepada point nuffnang aku..HEHEHE]





mrs e

6 comments:

aRe_uDear said...

huhuu dapt rezki dri nuffnang nampak yang... nape dipadam kan.. nak gak tau bape jumlahnyer adeiii...

+NADS+ said...

alhamdulillah rezeki...

mrs e said...

are_udear;
biarlah rahsia. HAHA

+nads+;
alhamdulillah..syukur.. =D

DYLA said...

naja,
cek nuffnang dyla baru smpai semalam. yuk soping yuk di SOGO.. hehehe...

eiza said...

boleh belanje...yeay3x..
huhu... dpt duit nuffnang ye....
:p

eiza said...

boleh belanje...yeay3x..
huhu... dpt duit nuffnang ye....
:p