kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, July 21, 2009

Koleksi Brooch

|

Ini antara koleksi brooch yang aku ada. Ade bentuk tulang ikan, bentuk angsa, bentuk kucing, bentuk buah, bentuk rama² & paling glemer yang selalu orang ade; bentuk bunga.

Aku jenis setia pada yang satu. So, aku akan pakai satu² brooch tu sampailah salah satu batu nyer tu ade yang tertanggal. Jenis aku, aku mmg tak nak pakai brooch itu lagi kalau ade batu nyer yang dah tertanggal walaupun satu!!! Buat masa ni, aku asyik jelah mengulang pakai yang bentuk angsa, buah n bunga kekecik tuh. Yang lelain belum pernah pakai lagi =)

Sebenarnya banyak lagi brooch aku selain yg dalam gambar tu. Tapi yang lain² tu kebanyakannye ade yang dah tertanggal batu, so aku dah ketepikan. Ini sahaja yang ok buat masa neh.


p/s : ada satu brooch aku yang design rantai tu aku lupa lak nak masukkan dalam gambar sekali




mrs e

12 comments:

ArELeEz said...

leez pon sker brooch. macam2 shape ade! 4 segi la.. munge la.. leez sker pakai ikut kaler baju.

ArELeEz said...

anda tlh ditag! tahniah! ;P

DYLA said...

i pun setia uuuuuu..
heheh.

dyla cuma ada 2 set je. yg lain2 dah hilangggggggggg. boley?

NoRT said...

wahhh...mari beli brooch!! murah! murah ni naja jual!

RaFFLeSiA MeRaH said...

waaahhh...mcm nak jual brooch la pulak naja yerr.....akak nyer brooch x byk yg besar2, semua yg kecit kecit lekat tudung kat dagu tu jerrr.....

mrs e said...

areleez;
owhh..leez suke pakai ikut kaler yer? kalau naja lak, naja suke amik jek brooch batunye kaler putih.. leh masuk sume baju :)

nnt naja wat ek tag tu

dyla;
wahh..sama ek kita; setia pada yang satu..
KITA SERUPAAA...KITA SERUPAAAAAAA..
ihiks ;p

nort;
mariii...mariiii..pilih, pilihhh..
haa, yg tu sesuai utk wife cikgu nort..apekata belikan dia satu? HEHE

rafflesia merah;
ihiks akak, naja pun sebenarnya tak banyak brooch ni [yang beli sendiri]. kebanyakannya tu akak naja yang belikan..HIHI

isya said...

byk tu, isya ada 3 je yg 'aktif' yg lain simpan , isya pun setia gak.. ahaks!

mrs e said...

isya;
SETIAku di sini....yeahhhh..HEHE

leadleedeea said...

sama laaaa lead pkai satu2 brooch tuh until batu2 dia da tercabut baru laaa pkai yg lain...heheheee..lead suke beli kaler itam, leh suit ngan semua baju gitu..hehe~!

mrs e said...

leadleedeea;
betul kan lead, mcm da xbest nk pakai kalau ade batunye yang dah tertanggal..

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

yana pun mcm naja setia yang satu.. bila dah tangal batu2 tu baru beli yang lain..

mrs e said...

yanadzul;
ihiks..sama la kita..

kita GENG..hehe