kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, July 13, 2009

Pertemuan Yang Dirancang

|
nk turun KL ari tu, ade la gak aku roger² ngan seorang blogger. dialah orang yang aku kenal mula² aku berblog. tah aku pun tak ingat mcmana persahabatan kitorang bermula. tapi aku dapat rasakan ada keserasian yang baik antara aku dengan dia.

bermula dengan sembang² kat YM, aku teruskan persahabatan tu dengan bertukar² no fon dan sering berbalas sms. acapkali mmg aku akan berhubung melalui Ym dengan dia. dan dia tahu plan aku nk ke KL sabtu lepas dan aturkan satu pertemuan antara aku dengan dia.

mula², agak berdebar jugak aku nk jumpa dengan dia. walaupun selalu bersembang thru Ym dan sms, tapi tak pernah berhubung secara 'live' yang berbalas suara gitu. segan lak aku. HEHE

wahhh panjang lebar aku wat intro nye, korang dapat teka tak siapa orang nye?

kenal tak rupe dak gegirl nih?


inilah ibu nya...


yeeee..aku jumpa ngan DYLA...!!!


inas tgh minum susu..tambah energy dulu
b4 nk shopping sakan..kan inas? ;)


mula jumpe jek dah terus mesra. memang tak kekok langsung. BEST!! aku suka cam gitu. mr e pun tak kekok gak ngan hubby dyla nih. boleh jek borak² sume. mmg diorang neh pasangan yang ideal.


kami bertiga


dyla in person, sangat lemah lembut orangnye. suara nye pun lembut alahaiiii.. tak macam aku ni, brutal aje. HAHA. inas pun very good girl. diam aje, takde meragam pun. suka aku. pastu tak takut orang lak tu. memang best lah.


kami lagi..aiyakkk..nape bayangan putih kat belakang tu..
dah mcm *hann...* lak dah..
inas jeling manja lah..jelingan mautt lagiiii


kitorang jumpe kat tingkat bawah SOGO tu, then terus g makan kat food court sambil borak². mmg best moment lah aku dapat katakan.


mr edy & mr e
alamak...nape gelap? amik lagi sekali lah..


haaa...baru ok. baru lah nampak muka memasing


lama gak lah kitorang spent time kat situ berborak. then baru say goodbye sebab memasing nk tuju tempat lain.


dyla bagi aku gift neh..thanks my dear


apepun, mmg nice to meet u dyla. hope to see u n ur family again.. :)


***updated on 15/07/09 @ 2.15pm
untuk baca kisah pertemuan ini di blog dyla, sila klik sini >> http://dylarizadi.blogspot.com/2009/07/blogger-blogging-friendship.html



p/s : tq dyla sebab sudi turun jejauh dari banting tu ke KL..





mrs e

11 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

waaa....jumpa ngan dyla yerrr, semoga persahabatan korg akan berpanjangan....

+NADS+ said...

wah..seronknya jumpa kawan blogger..

isya said...

la.. tak bg tau pun nak turun KL, smlm isya pun g area sogo..

wah, jeles la ngan naja ni.. jumpa kak dyla eekk... ;p

mrs e said...

rafflesia merah;
ha a kak..tq..semoga persahabatan kita semua kekal berpanjangan..ade masa nnt kite boleh jumpa borak² juga kan ;)

+nads+;
hihi..mmg seronok..jom bile² jumpa jom :p

isya;
la..naja pun tak tau isya ade plan nk ke sana. kalau tak, boleh kita jumpa sekali. lagi meriah :)

noorulaz said...

waa best2.. bila nak turun JB lak..jadi pertemuan terancang part II..

mrs e said...

noorulaz;
insyaAllah, naja ade turun JB nnt leh kite roger² jumpa antara blogger sana pulak.. =)

DYLA said...

huhuhu, dyla tersenyum2 membacanya...

lawak la gmbr inas yg menjeling tu. tp ada lak han*** kat blakang naja. kih kih kih..

nanti dyla cilok gmbr ni nak wat entry k.

mrs e said...

dyla;
hahahahaha... =D

okeh, amik lah dyla..

eiza said...

wah bestnye jumpe dyla...
mengeratkan silaturahim

Faizah_Haris said...

haaaaaaaaaaaaa?? korang datingg ekk? huwaaaaa nak ituttttt..hihihi

mrs e said...

eiza;
ha a, best siti,rugi sebab ko keje. lau tak boleh join sekali..

faizah_haris;
hehehehe..ha a, kitorang mendatingsss.. kekekeke.. lenkali kita mendatingssss ramai² k.. :)