kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, July 29, 2009

This Is it

|
RM 229++
by Sembonia

RM 649++
by J.Bovier

Ade sesape yang berkenan ngan dua barang kat atas tuh? Sila beli kat outlet berhampiran dengan anda. paling hampir ya aku kata..kalau dekat Alor Setar tu korang rasa yang paling hampir dengan korang, silalah serbu ke outlet di sana [kalau ade] walaupun sebenarnya korang duk Johor jek..ahahahaha..

Kan ari tuh aku ade mention aku nk beli handbag & cari semua kat outlet nye dah habis kan.. so, handbag kat atas tuh sebenarnya bukan kepunyaan aku. Jam tu pun bukan kepunyaan aku. diulangi sekali lagi, BUKAN KEPUNYAAN AKU ye kawan².
kalau bukan aku punye, siapa pemilik barang² tuh?
pemiliknya adelah mak aku [tengokkk..mak lagi kayoooo dari anok eh (anak)..] huhu..makcik kayooooooo
kalau begitu, ape motif entry ini?
Ini adelah entry HELAH namanya..hehehe..sesaje bagi korang jamu mata dulu sebelum aku wat entry pasal handbag yang aku nk beli tuh..handbag tu aku dah beli..tapi saje taknak kasi tepek dulu kat sini..kih kih kih kih..saje lah aku nk kasi panas 'enjin' dulu.. =D

korang jangan marah k..nanti cepat tuaaa...



mrs e

8 comments:

DYLA said...

boleh tak nak tumpang jadi anak kepada mak yg ada jam jbovier & beg sembonia tu??

(ish bila nak pamer diri sendrik nyer nih? sajer kasi suspen tau!)

mrs e said...

dyla;
ihiksss...boleh sajorkkk.. hai kembar.. ;p

[diri sendiri punye kena peram dulu..hehehe]

puterikurekure said...

nak jadik anak angkat leh tak?

hehehe~

NoRT said...

try tanya mak...nak cari menantu baru x? huahuahua.... br je bli sembonia tu kat wife ...tp design nyer lain sket..

mrs e said...

puterikurekure;

bolehhh..kecil tapak tangan, stadium bola ditadahkannnn..hehehe~


nort;

erkk..menantu baru? sib baik ade kekosongan lagi..HAHAHAHAHA

wahhh..best lah wife cikgu, dapat handbag baru.. naja pun baru beli, tp brand Carlo Rino [stok tuk raya..wakakaka]

mama | sarah | syimir said...

wahhh dasatlah beg n jam makcikkkkk... :)

mrs e said...

mama|sarah|syimir;

ihikss...ha tulah zi..kalah anak eh..hehehe

takpelah, time nilah nk rasa memakai..dulu² susah..anak kecik²..huhuhu~ [tetiba sedih]

YAN said...

wah... tantiknye jam...