kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, August 1, 2009

39, 40, 42, 43..

|


Ini antara koleksi bahan bacaan aku yg belum dibaca.. Best Bestt Bestttt sangat. Sebab ape best; sebab mmg aku minat lah sangat nk membaca Conan nih. Suke dengan kes² yang dia selesaikan.

Kadang² sambil aku baca, aku mesti teka² sape penjenayahnye.. Tapi di akhir penyelesaiannya, tekaan aku tu meleset sama sekali. huhuhu~ memang tak dapat dijangka.

Koleksi yang ini, fifi yang beli. Selalu mcm tu lah, kadang dia beli, kadang aku yang beli. Yang pasti, aku ade stok bahan bacaan untuk masa² aku dilanda keboringan dan terasa nk membaca
=)



mrs e

3 comments:

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

wah ada collection.. slalu tgk kat tv3 ja.. best dak conan nih..

eis kamil said...

salam. bagus3, membaca amalan mulia. hehe.

NoRT said...

uiks....best wo conan tuh! sape x baca..rugi wo..