kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, August 20, 2009

Aku & Diriku

|
Maaf, blog tak berupdate beberapa ketika.. Aku rasa tak berapa sihat 1-2 hari ni. Dimulai sakit tekak, disusuli batuk dan panas badan. Dan sekarang sedikit selsema dan mengalami kegatalan hidung..HUHUHU

Takut juga kan, sebab mmg musim orang tak sihat sekarang. Dengan virus H1N1 yang cepat sangat menular & menyebabkan kematian..Huishhh, seram aku..

Tapi dalam pada tak sihat² tu, gigih jugak berladang menjadi petani berjaya kat fB.. dah masuk level 14 pun Farmville aku.. HAHAHAHA :D



mrs e

10 comments:

isya said...

lalala.. kerja tak ni???

mrs e said...

isya;
keje sya..walaupun separuh rela..hik hik hik

ArELeEz said...

gi spital la, jumpe doktor, langkah p'cegahan tuu.. :)

puterikurekure said...

take care ye yang. risau tau....

tu la. terer betul awak bercucuk tanam.
:)

cik gemuks said...

get well soon dear...

huhu tak reti main farmville tue

nnt leh ajarkan

mrs e said...

areleez;
yo lah, yo lah..den poie la nnt.. :D

puterikurekure;
tq yang..

hiks. jom lah kita sama² menaikkan sistem kejiranan perladangan bercucuk tanam kita [ape aku ckp nih]

cik gemuks;
tq ween.. i hope so..

sonang ajo ween..tanam²; kuitp hasil..

boleh jek tolong tunjukkan.. :)

NoRT said...

pekebun jaya...p la check kat spital...

mrs e said...

nort;
hik hik hik
ok t p check

ija said...

hahaha naja, sempat lagi bertani tu..saya dah lama tak bertani..bz, smp mati2 pokok saya..

mrs e said...

ija;
tak sempat pun, sempatkan gak..muahahaha

nk kejar ija punya pasal. ija tak payah bertani ok, nnt naja kejar ija sampai level 21, baru ija bertani balik..hehehe