kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, August 24, 2009

Beli Sajer~

|
Menu berbuka tadi juadah nya beli kat bazar ramadhan saje. Kebetulan terserempak lak ngan mak aku n fifi masa tu aku baru sampai n mak aku nk balik dah. Mak aku dah beli lauk² sume, aku pun takde beli ape², beli kuih n mr e li air soya, Tu pun ade lagi baki kuih aku tak termakan lagi. Nantilah masa sahur aku makan.. cehm yok yok oo jek aku nih..ha ha ha ;p

Jom kita tgk lah ape menu aku berbuka tadi

sup tulang [kambing]


ikan pari bakar


ayam panggang/bakar madu


ikan cencaru bakar


kuih tepung gomak


kuih lopes


Korang lak menu ape berbuka tadi?





mrs e

10 comments:

DYLA said...

naja,
byk nye lauk. smua bakar je. hehe.. sup tu nmpak sedap sgt la.. ala hai.. sini mana nak carik..

mrs e said...

dyla;
hik hik hik..mmg banyak dyla.. tu ayam golek madu tu tak habis lagi makan..huuu..

mana taknye, bile buka kan kita makan sikit jek, kemahuan tu yang banyak..

sup tu naja tak makan, sebab sup tulang kambing, naja tak bape gemar..hoho~

Faizah_Haris said...

yer laaa nampak sedap sup tuu.....emmbekkkkkkkkkk!!...hihihi

waaa ari ni nak carik ikan bako laaaa plak....

+NADS+ said...

manyaknyer..syok dapat pegi bazar ramadhan berdua2 an...nad xdptlah, kecuali hari cuti...huks..

puterikurekure said...

kite berbuka ayam panggang, daging masak itam, sambal udang dan petai, sup tulang.

2 daripadanya masak, 2 lagi beli. hehehe~

mrs e said...

faizah_haris;
embekkk... he he he
cari ikan bakar tu, jangan tak cari ;p

nads;
syoklah jugak, sambil cuci² mata tgk gelagat orang..hiks

puterikurekure;
wahhh...banyak gak tuh intan.. tang sambal udang+petai tu, perghhh..meleleh air liur..HA HA
:D

isya said...

isya semlm buka ngan ayam panggang! hari2 ada je yg nak dipanggang.. huhu
byk ehh lauk.. ;p

mrs e said...

isya;
isya panggang sendiri ke? wahhh..rajinnyerrr :)

Mrs. Hakim said...

adui, kuih tepung gomak!!! terliur sy melihatnya..ni yg teringin nih.mana nak cariiiiii??? isk..isk..isk..

mrs e said...

mrs. hakim;
aloooo..ciannyerr..
ape kata ptg ni ke bazar ramadhan? sure ade kuih tu :)