kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, September 4, 2009

Berubah Tempat

|

Dulu, lokasi bazar ramdhan tangkak adelah bersebalahan bangunan mahkamah. Dah lama jugak lah bazar ramdhan tu kat situ, lebih 5 tahun aku rasa [sebab start aku keje kat sini mmg bazar ramdhan tu dah kat situ seingat aku]

Tapi, untuk tahun ni, dah bertukar tempat lak. Masuk kat lorong Jalan Naib Long, dekat tapak Pasar Tani, bersebelahan dengan sekolah agama. Oleh kerana dah bertukar tempat ni, aku pun jarang² le singgah ke bazar ni. Baru 2 kali jek aku pegi, Itu pun atas permintaan mr e. Tahla, aku rasa tempatnya tak strategik langsung. Bukan ape, sebab lokasinya tu dah bukan laluan aku pegi-balik keje. Kalau tempat yang dulu tu memang laluan aku..

Dah tak singgah, boleh lah aku berjimat ye tak? Tapi tak jugaaaaaaaakkk..sebab tak pergi bazar ramdhan tangkak ni, aku terussss jek g bazar ramdhan Bukit Gambir.. Nak berjimat mendanya mcm tu, nampak semua makanan pun rasa sedap...HAHAHAHAHA




mrs e

1 comments:

joegrimjow said...

cite bazar ramadhan ni best
lagi best kalau pergi sendiri tmpat tuu