kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, August 29, 2009

*Blink²* Mata Hitamku

|
Semalam petang, wawa balik umah. Dia bawak stok brooch untuk jualan raya. Agak banyak jugaklah yang dia bawak.. Yang paling tak tahan, cantik² pulak tuh..Automatik, terus blink² mata hitamku.. :D

bentuk bunga

bentuk bunga pecah


bentuk bunga bulat


bentuk ketam


bentuk swan


bentuk kucing


bentuk payung


bentuk cicak

bentuk dolphin


bentuk kijang


bentuk tulang ikan

Ishhh..gerammm jek aku tengok.. rasa nk je semua..tengok itu lawa, ini lawa.. sampai tak tau dah nk pilih yang mana. Sebenarnya lagi banyak kaler² brooch selain kat atas tu, tapi malas aku nk upload semua..

Kalau ikutkan hati, nk je aku amik sume bentuk n kaler. Tapi, kalau amik sume, camne wawa nk berbisnes? Dah sume aku nak..HAHAHAHATAMAK Dan yang paling penting, macam le aku banyak wit sgt ye tak? Ooohh.. walaupun adik beradik, tetap berjual-beli yer.. Nan ado, nk free² nih, kang tak balik modal lak wawa tuh..hiks

Last² aku amik jugaklah beberapa pasang, itupun setelah ditapis² dari semua yang aku nak. Oklah tu kan, boleh dipakai g beraya nanti hihi :)



mrs e

2 comments:

isya said...

mmg rambang mata! cantik2 brooch tu
..

mrs e said...

hiks, tulah isya..rasa nk amik je semuaaaaa :D