kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, August 7, 2009

Blog Si Dia [new]

|
Pengumuman Rasmi

Dengan ini secara rasminya, aku memperkenalkan blog baru mr e [yg ber[dot] com tuh]


walaupun pada aku, agak sayang nk meninggalkan blog lamanya yang mana blog itulah yang mula² memperkenalkan dia kepada dunia blog, tapi untuk upgradekan bentuk penulisan, dia mahu berpindah.. [tp untuk aku, aku mmg masih sayang blog aku dalam blogspot ni..]

lagipun, aku kan setia pada yang satu..sebab tu aku mmg susah nk sesuka hati bertukar² nih. kalaupun terpaksa, aku mungkin akan mengambil masa yang lama untuk memikirkannya..

pengumuman rasmi oleh mr e boleh dibaca di sini..

so u guys, boleh la jenguk² ke sana nnt yer!


daaaaa



mrs e

2 comments:

+NADS+ said...

wah...tahniah, selamat berdot.com utk mr.e

NoRT said...

wahhh...tahniah2..bagus tol..