kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, August 11, 2009

Jusco Seremban 2

|
Lepas daripada kenduri ari ahad lepas, mr e anta mak mertua aku balik segamat. Aku tak ikut, cadangnya nk membasuh baju² yang berlonggok dan mengemas² apa yang patut. Biasalah kann..lepas kenduri ni, semua berterabur sana sini.. Nak² lagi bebudak tecit nih, kalo dah jumpe sepupu sepapat dia, ade jelah menda yang diaorang nk main pondok² ke hapa dan secara tak langsung dah buat umah bersepah².. nama pun BUDAK kan.. Yang letih nye, makcik² nye ni lah..haihhh..

Aku lak mcm rasa tak selesa jek mata kalo tgk umah tak berkemas. Itu pun malam lepas kenduri aku dah kasi clear² sume dan sempat mop lantai sekali. Kira kemas yang pagi ni tinggal top up mana² yang tak terkemaslah tu kannn..

Sekali masa turun sarapan kat dapur tu, wawa cakap dia n kak yati nk g anta ida balik ke poli PD. Siap 'racun'² aku tu diorang nk g ke jusco jalan² nk tanya aku nk ikut ke tidak. Dah namanye pompuan kan, dengar jek nk shopping, terus jek nak ikut wakakaka mmg tak boleh blah lah..

Terus mintak permission mr e, nk ikut diorang. Memang a very good husband mr e nih, sentiasa ok saje. Memang best ah ada hasben yang sporting. betul tak kawan²? Time nih mmg dah pura² lupa nk mengemas membasuh ke hape, dalam kepala dah terbayang² nk shopping aje.. kekekekeke :D

Lepas je mr e gerak ke segamat, tak lama tu kitorang pun gerak jugak. Oh ya, jangan lak korang tgk aku asik jela pakai baju yang sama, mmg aku main rembat jek mana yang ado, kata pun nk cepat, sebab ptgnye kak yati dah nk balik Jb lak..

Sampai Jusco S2 dalam kul 11++ gitu. Aku pun dah tak ingat pukul berapa yang sebenarnya. Jalan², tgk itu, tgk ini, aku takde beli apepun. Plus, tak aman nk menyopping sebab anak kak yati yang kecik si zafirah tu buat hal merajuk nk apetah, menangis² bagai. Bengang jek kitorang. Sabooooo jelah bebanyak..

Ermm..kita tgk gambar jelah pulak yer.. penat acik nk taip bebanyak nih :p



Ida, Apir & Aku


Ida & Aku


Sempat lagi bergambar sementara Fifi & Wawa isi form member card
[diorang dpt jd member sebab beli cincin emas puith]


Lagi sekali..nampak kembang betul aku kan?


Dalam kedai kasut sementara Ida beli kasut. Sebelah aku tu kak yati


Dengan wawa lak


Dengan fifi [fifi sengaja jek wat aksi gitu; nk tayang cincin baru nyer lah tu]


wawa, fifi & aku

wawa, kak yati, fifi & aku


Lepas pusing² situ, terus lepak kat food court makan ABC.. gambar kat situ makan ABC nnt² lah aku update yer..



mrs e

1 comments:

puterikurekure said...

amboiiii...jalan2 ek.