kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, August 6, 2009

Listing

|
  • syampu
  • shower foam
  • ubat gigi
  • lotion badan [ini pentinggg!!!]

itu antara barang² dalam senarai yang perlu dibeli tiap² bulan. kadang², mmg ngam² jek aku pakai sebulan..err maksudnya, setiap kali gaji mmg kena beli. tapi kadang² tak jugak. kadang² boleh pulak tetengah bulan dia habis. tgk kekerapan memakainya lah kannn..hehehe

ohh lupa, lagi satu tgk gak kepada kepenggunaannye.. kalau ramai yang memakai, cepatler habis..fifi ah selalu kerop aku nye barang..hehehe [ini tak termasuk lotion badan aku, sebab lotion tu aku sorang jek yang pakai]

ermm..ade lagi tak ek yang aku lupa nak senaraikan? *thinking*


p/s : entri ni lebih kepada nota peringatan untuk aku sebenarnya.. takut terlupa ape yang nk dibeli nanti..maklumlah dah dekat² gaji ni :)




mrs e

10 comments:

puterikurekure said...

hehehe.
kite yang slalu abis deoderant ngan bedak.
:)

isya said...

wah, best ni dah nak gaji! sama la kiter!

DYLA said...

naja, sama la. losyen dyla dah habis.

eee naja, gaji org dah habis, dia baru nak gaji. tak aci tau!

mrs e said...

puterikurekure;
intan selalu abis deodorant ngan bedak ek, mesti intan sentiasa wangiiiiii jer..

isya;
hiks..jom shopping²..hehhe

dyla;
aloo dyla, kang gaji naja dah habis, dyla lak jadi OKB..hihihi

NoRT said...

jangan lupa..beli cotton buds...

NoRT said...

jangan lupa..beli cotton buds...

mrs e said...

nort;
itu dah ade stok dahhhhhhhh..hehhe ;p

NoRT said...

opsss...lupa lak..kopi RADIX...

mrs e said...

nort;
wakakakakaka... :D

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

perfume takda dalam list??