kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, August 31, 2009

Mengukir Bahagia

|
*image via Bluetooth from my SE W660i*


Cuti 2 hari ni aku habiskan baca novel yang dipinjam dari kawan aku. Tak banyak ulasan aku; MEMANG BESTTT!! superb!!

Rasa terbuai² bila membacanya. Automatik, terasa berbunga² je rasa hati dan terasa² plak nak tunjuk sifat romantis. HAHAHAHA.. seb baik da kawin, leh la beromantika di tampoi ngan mr e.. Uppsss.. jangan salah anggap.. Siang² hari takleh lebih².. masih aku ingat ini bulan puasa :D

Aku memang sarankan sape² kat luar sana yang pencinta novel, untuk beli & baca novel nih. Memang tak rugiiii.. Penghayatan watak² nye mmg mengkhayalkan.. Bila membacanya, seakan terasa² hati kita pun turut sama² sarat dengan cinta!


p/s : selamat Hari Merdeka ke-52





mrs e

0 comments: