kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan Teman²

|



Sayu jek bila dengar pengumuman puasa td malam.. syahduuuuuu je rasa. Tah kenapa tah aku rasa mcm tu. Korang ade rasa tak?

Memang pengumuman ni lah yang dinanti² kan oleh setiap umat islam seluruh negeri. Nak tau bila puasa kan? Aku rasa pengumuman puasa ni ade sentimental nya tersendiri. Kerusi, latarbelakang n orang yang membuat pengumuman tu sendiri. Suka je aku dengar & tengok..

Di kesempatan ini aku nk ucapkan selamat berpuasa kepada semua teman aku, tak kiralah teman sekolah, IPT, tempat kerja, Blogger mahupun FB.. Semoga kita dapat manfaatkan bulan ramdhan yang mulia ini dengan beramal ibadah sebaik² nya.. amin..



mrs e

9 comments:

puterikurekure said...

selamat berpuasa ye naja!
:)

0-0 ek! hehehe~

mrs e said...

puterikurekure;
selamat berpuasa juga untuk intan & alang..

moga kita dapat menyempurnakan ibadah puasa ini dengan sebaiknya dan menambahkan amalan di bulan mulia ini..

:)

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

slamat berpuasa :))

mrs e said...

yanadzul;
salam berpuasa juga untuk yana & family :)

aleena said...

salam singgah:)

nway selamat berpuasa;)

excited nie nak puasa:D

mrs e said...

aleena;
tq singgah yanggg :D

selamat berpuasa untuk kamu juga..

jangan pose yangyok eh..hiks

p/s : tp yg pasti mesti tak dapat pose penuh kan? hehehe

isya said...

selamat berpuasa naja..


larat ke nak posa esok..? hehe

noorulaz said...

rasenye dr kecik dah tgk pakcik ni.. heheh selamat berpose naja..

Faizah_Haris said...

pasni tunggu pengumuman raya la plak...huhuhu...lagi sedeeeeeeeeeehhhh...uhuksss sebab ramadhan akan berlalu