kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, August 10, 2009

Sikit Aje..

|
Hmmm...rasa takde mood nk wat entry. Tapi tangan gatal jugak nk menaip. Mcm tak best lak blog tak berupdate.. Tu yang dalam malas² pun nk jugak update; walaupun sikit aje..

Da le ari isnin ni ari, LAZY MONDAY..ditambah lak kepenatan ari tu mak aku wat kenduri..bangun pagi ni mmg rasa malas sangat nk g keje. cuti hujung minggu 2 hari pun tak rasa free..tak dapat nk rehat bebetul..huhuhu kejap jek dah ari isnin semula..dah le minggu ni kalendar kampeni keje sampai ari sabtu..mau rentung dibuatnya..

Ade entry yang aku nk publish..tapi dengan takde mood + kemalasan yang melanda ni..WHAT TO DO? nanti² jelah bila aku dah ok sket aku update ye. Nak mengarang entry pun takde idea sebab otak takleh berputar ligat. Takkan lah nk bubuh gambar jek kan? Tak best ah camtu

Tu jek aku nk beritau..
Tata-Titi-Tutu


mrs e

4 comments:

isya said...

sama la, kalo bole harini lg nak baring2 kat umah, wah!mesti best!

hahaha

mrs e said...

isya;
betol tuh..mmg best kalo dapat baring² relax² kat umah kan..hehhe :)

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

kalo cuti harini kan bestt..

+NADS+ said...

emm...penyakit malas mmg selalu dtg pada ari isnin...ehhehe