kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, August 7, 2009

Tapak Tangan Gatal, Ape Kaitannya?

|

 


Baru 2-3 ari lepas, aku borak² ngan member sekerja; tanye dia punye reward tuk cabaran 100plus dah dapat ke belum [dia dapat yg rm 1000 punye, aku dapat yg rm 100 jek]. Kitorang anggapkan dah lenyap lah sebab senyap jek takde ape² feedback dari pihak penganjur.

masih ingat tak pasal ini? kalau tak ingat, boleh baca entry aku yang ini..

Kebetulan, tapak tangan aku asyik jelah gatal ari tu. Sape lak kan nak bagi duit kat aku? Alih² mmg ade orang bagi duit, tapi bayar hutang lah kan. so, takde lah aku nk fikir lebih lanjut lagi.

Bile balik petang tu, tgk mr e dapat surat. Surat ape lak nih? Oooohh..rupe² nya dapat cek dari cabaran 100plus tu..YAHOOOOOO.. yabedabeduuu.. Alhamdulillah..rezeki, rezeki..

Mudah²an, murah lagi rezeki kami berdua lepas nih.. :D


p/s : dah bank-in dah cek tu semalam, 2-3 ari ni clear lah kut..hehhe




mrs e

7 comments:

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

tahniah..bestnya.

puterikurekure said...

bestnyeee...
leh open table ek.
:)

aRe_uDear said...

wah rezki2.. tuh..
ayu pun menjak2 nih pun tapak tgn kanan sik gatal?? so ape makne nyer tuh erk.. hehee..;)
(dlm hati da sengeh2 dah nih)

mrs e said...

yanadzul;
tq dear...

puterikurekure;
jom..jom.. :)

are_udear;
wahhh..gatal jugak kah? mesti 'kencang' dapat nih..hehehe

isya said...

bertuahnya naja!!!

belanja aaarr..

;p

mrs e said...

isya;
jom...KFC jommmm..tp isya kena dtg sini..hiks

Faizah_Haris said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhh.......jomm kfccccc!! huhuhu