kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, August 21, 2009

Tarawikh Ku Yang Pertama

|
Alhamdulillah.. Segala Puji Bagi Allah.. Dapat aku melaksanakan tarawikh aku di malam yang pertama untuk tahun nih..Harapanku, aku diberikan kesihatan yang baik supaya dapat aku bertarawikh untuk malam² yang seterusnya. Aku doakan kalian begitu juga.. :D

Tajuk kat atas tu cam bagus jek kan, tp sebenarnya aku taknak citer banyak ttg itu. Aku selesai semuanya [qabliah+solat isya+ba'diah+tarawikh+witir] dalam kul 9.30++ lebih kurang.. Lepas tu terus jek tercongok depan tv sebab nak tgk Nur Kasih..

Korang ade tgk tak? Iskkk.. geram giler tgk adik si Nur tu. Pendengki ngan kakaknya lah dia. Tak suka aku tau. Tapi yang part Adam ngan Nur tu aku suka..*feeling lebeh* HA HA

Tak sabar pulak aku nk tgk sambungannya minggu depan!


p/s : kalau disiarkan mcm masa mula² ditayangkan dulu kan syok.. masa tu siarannya ari jumaat, sabtu & ahad kul 9 malam kalau tak silap aku.. oppsss...lupa, selamat bangun sahur uolsss :))



mrs e

2 comments:

isya said...

best la naja, dpt g solat tarawikh ;(

+NADS+ said...

seronok dapat g terawikh...
nad buat kat umah jelah...
huhu..