kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, August 17, 2009

Tidur Malam Yang Terganggu

|
Dah lah malam tadi tido lambat, pastu yang tak best nya aku punye tido asyik terganggu aje.. Pukul 1++ pagi baru aku tido sebab aku tolong mr e 'mekap' semula blog [dot] com dia tukar warna la, border sume apelah.. Itu aku mmg ok je, sebab aku tau gak sikit² pasal coding nih.. untuk tambah/buang/tukar ape yang dikehendaki, InsyaAllah aku dapat buat wpun sebenarnya agak berpinau jugak mata nak tengok coding² nih

Apa yang ganggu tido aku? Tak lain tak bukan...

.

.

.

.

CODING!!!

Boleh tak aku tido tu asyik jelah aku termimpi coding? Ini la yang aku tak suka kalau terlalu asyik buat sesuatu sebelum tido. Memang akan terbawak² dalam tido punyelah. Pastu kejap² terjaga, kejap² terjaga..

Bukan coding jek yang selalu ganggu tido aku. Kalau aku satu hari keje tu aku asyik sangat dengan kerja aku yang wat data nih, bila aku pejam jek mata, mmg akan terus tergambar data² tu dalam ingatan aku. Penuh dengan angka² semuanya. Sampai nk tido pun susah!

Korang pernah tak jadi macam aku ni?



mrs e

7 comments:

puterikurekure said...

memang ada!!!
sebab kepala otak serabut ngan benda2 tu kan. memang sure bawak ke mimpi.
hehehe.

mrs e said...

puterikurekure;
hiks tulah kan intan..boleh lak masuk dalam mimpi..uhuksss

NURUL said...

kalu kita fikir mcm2 mmg akan terbawak2 sampai nak tido dan bermimpi.

isya said...

nasib baik tak ngigau! hehe

mrs e said...

nurul;
betol tuh.. SALAM KENAL :)

isya;
hik hik hik..sib baik kannnnnn :D
kalau tak mau mr e terpelik² kat sebelah..hoho

DYLA said...

ayo ini sudah dasat ni...

ada gak dyla gitu .. kuang3x

mrs e said...

dyla;
hiks..dyla pun sama gak ke..hehhe :D