kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, August 16, 2009

Tugasan Di Hari Minggu

|
Hari ni, aku n mr e ade tugasan masing².

mr e meracun sekeliling umah.


Aku lak pegi ke pasar. Lepas sarapan, terus kitorang mulakan 'homework' masing². Disebabkan aku takde partner, aku ajak fifi teman aku. Sementara tunggu dia bersiap, sempat lah jugak posing sket²..tak nak tengok, tutup mataaaaaa...hahahaha








Ini lah pasar tani nye. Bukak setiap hari 7pagi-7malam kecuali hari selasa. Aku segan nak amik tetengah orang ramai. Siap fifi ckp kalo aku amik gambar, dia nk tunggu dalam keta jek sebab malu kat orang ramai..HAHAHAHAHA




Oklah, aku nk pegi masak nih. Perut pun dah berkeroncong..
Tata-Titi-Tutu
:)



mrs e

0 comments: