kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, September 10, 2009

Baru Sekali~

|



Ni diaa... pasar ramadhan BG yang satu lagi.. Ini tempat ke 2 sebenarnya selepas bazar yang kat Pasar Tani tu.. Ate, yang sana dah penuh sampai tak muat², so peniaga yang lambat chopp tempat terpaksa la merelakan hati amik sewa tapak kat sini..

Tempat ni mmg 2nd choice la sebenarnya bagi orang² yang nk beli juadah buka. Sebab yang kat Pasar Tani tu lagi happening n lebih banyak makanan dijual. Yang kat sini cuma ade beberapa khemah jualan jek.. Aku pun baru jek sekali pergi masa 1st ramadhan hari tu ngan mr e. Lepas tu sampai lah ke hari ni mmg takde singgah langsung ke situ..

Tapi dah dekat² nk raya ni, aku tgk dah bertambah lagi khemah kat tetengah tu.. Ade jual kuih² & kerepek raya lar.. harus aku nk terjah jamu² mata nanti.. Mana tau kut² ade yg aku terberkenan kang, boleh lah beli tuk mak mertua aku.. =)



mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

kat sini pon diorang dah pecah2kan tempat param ni.
kurang syiokk ooo...

mrs e said...

puterikurekure;
haaa.. tulah intan. tak syok kan.. kalau nk beli juadah tu takde; kena pegi 2 tempat pulak kekdahnye ke tempat yang satu lagi..