kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, September 17, 2009

Duit Raya

|

Aku dah tukar wit baru untuk hari raya awal² lagi dah. Maklumlah, tahun² sebelum sentiasa jek terlambat. Time tu sampul raya dah habis..huhuhu

Tapi kan, tahun ni aku dah tukar cepat² pun, nape tak dapat gak sampul raya yer? Apa kesss...?!



p/s : aku rasa ade 'konspirasi dalaman sampul raya' lah kat bank² neh..




mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

kite pon takde sampul raya. macam kena beli jek.

isya said...

tp naja, kat tempat isya, minggu lepas br dpt..
duit raya isya belum tukar, esok br nak tukar..

auntie... nak atu, nak keyer elah..
~ iffah