kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, September 16, 2009

Hasil Belian

|
Hasil membeli & membelah =P



Barang² aku & mr e


t-shirt ni mr e yang snap..aku pun tak perasan ade dalam kamera :D


sandal raya mr e [ini pun dia snap sendiri]


dapat hanger nya sekali..


Balik umah, terus wat belanjawan..Bape baki dan bape dah habis dibelanjakan. Sangat bagus tau kalau kita wat rekod perbelanjaan kita hari² mcm ni. Sebab kita boleh nampak aliran tunai kita banyak ke mana tiap² bulan..uhhhh~



mrs e

2 comments:

DYLA said...

amboi syiok nyer soping...

apa naja sambar kat sasa tu?

mrs e said...

bulu mata palsu.. hik hik hik ;p