kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, September 17, 2009

Jom Kepochi.. =)

|
Orang dah sibuk² nak raya, tapi aku tak terasa mood raya lagi..Bukan ape, sebab makin dekat nak raya, keje aku makin banyak.. Ni pun aku lum apply cuti raya lagi.. Hurmmmm..

Sib baik lah semalam dah amik baju..Dapat lah menaikkan sket semangat aku tuk raya.. ewwaaaahhh..

Nak tengok baju raya aku? Jom kepochi sket.. hiks

 


  
baju raya aku =)

  


  
tudung raya..


p/s : sape nk tolong aku siapkan keje² ni? Tolonggggggggggggggggg..




mrs e

3 comments:

DYLA said...

amboi, cantik nya baju2 naja..

shawl tu pun apa kurangnya :)

puterikurekure said...

amboi2...kelas ko nyah!
:)

jeles kat org baju berpasang2 ni.
haihhh~
kite nak beli baju maternity pon rasa cam rugi.
sebab tunggu hari je kan.
wuwuwuwu~

mrs e said...

dyla;
alaaa dyla biasa jek sebenarnya tu kalo dyla tgk live =)

puterikurekure;
hiks.. takpe intan, abis je pantang balas dendam melaram balik okeh..! :D