kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, September 8, 2009

Kelmarin Punya Kelmarin

|
Ini juadah kelmarin punya kelmarin punya hari. Punyalah dah lama, sampai tak tau dah juadah berbuka hari ke berapa. Punye excited ngambek gambo, tapi punya pemalashh nk update blog. Hari ni baru masuk entry ni, kira aci lah ye..hehehe :)

Jom jamu mata tgk menu berbuka kelmarin. Ade yang masak, ade yg beli..


kuih cek mek molek n kuih ape tah yang selalu orang india makan tu [mr e suka]



udang bakar.. sedaaaaappppppp.. RM 5 sepinggan



ikan kembung bakar..tapi hancur lak masa dia bungkus tu
RM 3 sepinggan



daging masak kicap.. mak aku masak



sayur kobis+kacang buncis..mak aku masak gak


air mata kucing..tuk fifi..[aku takleh minum air sejuk waktu berbuka.huhuhu]


Sengaja jek aku ni kan wat entry makanan pepagi nk masuk tengahari nih time mmg perut tu tgh nk berdondang sayang..Err.. ade ke sesapa yang tergoda tengok makanan² tu? Aiseh, kalau ade, aku salah tanggapan lah ingatkan korang ni KUAT IMANNNNNNN.. hik hik hik :D



mrs e

5 comments:

isya said...

wah... mmg tergugat iman ni..

+NADS+ said...

huhu..sodap nyer....

mama | sarah | syimir said...

ok gak rega udang bakar + ikan tu ye ma..kat pasar ramadhan mana tu? mana tau kang kalo sempat blk kg sebelum raya blh terjah...mueheee

puterikurekure said...

naja tak masak ke?
teetttttt!!!!!!!!

jangan marah haa...

mrs e said...

isya;
saboo..saboo.. :D

+nads+;
mmg sodappp nads.. hiks

sz;
aku beli kat bazar BG kat pasar tani tu zi..
gerai yg mula² sekali kita jumpa bila masuk bazar tu

puterikurekure;
masak gak lah intan.. MASAK KAT BAZAR RAMADHAN..tettttt

hehehehehe :D