kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, September 30, 2009

Kunjungan Teman Lama

|
Memang laaaaaaaaaaaaaama giler aku tak jumpa dia neh. [boleh refer berapa lama aku tak jumpa dgn tgk aaaa aku tuh keh keh keh] Last jumpa dia, masa aku kawin bulan 6 tahun 2007.. haaa kira, kira..dah berapa lama dah tuh..hiks

Adelah jugak sekali sekala berbalas emel n ber YM, tapi SEKALI dalam SEKALA lah yer..Payah yang hamatssss nak berhubung ngan dia nih.. Kalau tak ye-ye, mmg tak akan dilayan punya.. Ate, carrier woman lah katakan..Harus sentiasa membizi ngan keje. Betul tak cik bum? ;p




Ini dia, kawan baik aku masa kat poli. Intan Mastura namanya, tapi panggil cik bum. Memang isi dengan kuku lah kitorang masa dulu. Mana ade aku, ade dia. Mana ade dia, mesti ade aku. Dah kepala pun sama gila², mmg ngam habis lah..satu bilik lagiiii u :)

Ntah tergerak apa tah raya tahun ni, dia nk dtg lak umah aku. Rindu kat aku agaknye..hehehehe. Perasan kejap ;p.. Sebenarnya dia orang shah alam, balik beraya kat kampungnya kat Panchor.. Dekat jek nagn Bukit Gambir.

Ada la dalam 45 minit duk borak² kat umah aku, terus diorang nk gerak balik beraya ke rumah yang lain.. Haiii.. entah bila gaknye dapat jumpa lagi..huhu




mrs e

0 comments: