kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, September 14, 2009

Lagu Raya Yang Aku Suka

|
Setiap tahun, bila masuk je bulan puasa, mesti aku tukar ringtone aku kepada lagu Sesuci Lebaran. Dalam banyak² lagu raya, aku suuuuuuuuuuka sangat dengan lagu siti ni. Tah nape tah, aku rasa kalau dengar lagu ni, makin menaik dan menambahkan mood nak raya yang dah sedia ada.

Tapi tahun ni, aku dah 2 kali tukar ringtone hp. Bukan ape, mula² tu mmg aku dah set kan lagu sesuci lebaran dah. Alih², ade akak sebelah department aku tu pun guna lagu yang sama. Aiseh, bengang jek aku. Dah le duduk dekat², kadang² buat aku konpius jek bila hp dia yang bunyi. Tu yang aku tukar ringtone kepada lagu raya Dendang Perantau.

Disebabkan aku mmg suka suka suka suka jugak lagu siti sesuci lebaran tu, bila hp aku bunyi lagu Dendang Perantau, aku rasa tak masyukkkkk aje.. Last² aku tukar balik ke lagu siti. Fedulik hafe aku kan.. hehehehehe.. Dah memang aku yang pakai dulu lagu tu. Oh ya, akak tu mmg tak set lagu siti sebelum ni, cuma baru² ni dia tukar hp, tu yang terus masuk lagu raya sume tu..

Lagu² raya lain ade yang aku suka jugak. Macam lagu Sharifah Aini-Nostalgia Aidilfitri, Rahimah Rahim-Selamat Hari Raya, Artis SRC-Aidilfitri Di Alaf Baru, Anuar & Ellina-Suasana Hari Raya, Al Jawaher-Selamat Hari Raya n banyak lagilah. Tak tersebut aku satu persatu!


p/s : Ari tu aku dah g fitting baju raya, cun gilosssssss.. best best best.. siap orang² yg datang umah akak tailor tu puji² baju aku.. kembang sekejap..chewwwwwwwwaahhhh.. [tah² korang tgk sok baju aku tu biasa² aje sebenarnya.. aku jek yang puji lebih² baju raya sendiri.. hi hi hi hi]




mrs e

3 comments:

puterikurekure said...

amboi!
kite jeles kat korang yang ada baju raya. kite je takde...

:(

mrs e said...

takpe.. sabar, sabar

tahun depan dah boleh bergaya VOUGE THE VASS lagik..

hehehe :D

isya said...

tak sabar la nak tgk baju naja camni!