kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, September 24, 2009

Masih Cuti Tapi...

|
Aku masih bercuti raya lagi sekarang ni sampai hari jumaat.. Yang tak best nya, walaupun mood cuti, aku tetap kena wat keje dari rumah.. Aku kena submit report untuk inventory minggu depan ni..huhuhu..

Dah le ari sabtu & ahad aku kena keja untuk prepare data inventory.. Adussss.. tensen jer guwe.. Raya² pun masih kena fikir pasal kerja..Tapi bila fikir², takpelah kene wat keje dari umah pun, asalkan aku duk kat umah..masih boleh makan kueh raya sambil wat keje..hohoho :D


p/s : citer raya aku update selepas ini yaaa..



mrs e

2 comments:

leadleedeea said...

nak citer raya...heheheeeee~!!!

noorulaz said...

selamat hari raya naja!