kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, September 30, 2009

Menziarahi Pusara

|
Lepas sesi bermaaf²an, kami semua pergi ke Bukit Kundur untuk menziarahi pusara arwah abah. Yer laa.. dalam kita bergembira menyambut hari raya, jangan dilupa yang sudah tiada. Eheh. Macam lirik dalam lagu pulak ;p



Arwah abah aku meninggal dunia pun memang dalam bulan syawal lebih kurang 5++ tahun yang lepas. Dan pada 25 syawal ni, genap 6 tahun arwah abah tinggalkan kami semua.

 

Lepas dah pergi ke kubur arwah abah aku, kitorang g ziarah kubur atuk belah mak n abah sekali.. Ramai gak keluarga yang datang ziarah kubur keluarga masing².

 

Macam meriah lak aku rasa Bukit Kundur ari tu.. Kenderaan bersimpang siur, sampai jem jalan masuk ke situ

 


Lepas abis ziarah kubur, kitorang tak singgah umah n terus beraya ke rumah pakcik² n makcik² & atuk tiri sebelah arwah abah


p/s : malas nk letak caption, boleh?





mrs e

0 comments: