kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, September 16, 2009

Selamat Diterima

|
Setelah beberapa tahun aku tak dapat kad raya, tahun ni aku dah dapat..yahoooooooooo.. Syok je rasa bila balik keje dapat tau aku dapat kad raya..


 
Terima kasih Kak Rafflesia Merah.. tq sangat² sudia jemput ye.. :) [korang tgklah, kepala aku dah ting tong dah time draft entry ni malam td..sampaikan nk tulis sudi bagi kad raya boleh plak aku p tulis sudia jemput aku?]



mrs e

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

kad yg x seberapa.....

mrs e said...

yang penting, INGATAN tu ade kak :)