kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, September 29, 2009

Sesi Foto Keluarga =)

|

Keluarga Kak Yati & Mak

 
Kak Yati & Family

 
aku, mak & mr e

 
Kami berdua

 
Kami dengan mak sekali lagi
Apesal kepala aku mcm terteleng² aje? makan leher ayam terlebih kerrr ek..hihi

 
mak & wawa

 
fifi, mak & wawa

 
lagi sekali ;p



Ooohh..komen² sebelum ni ada yang cakap baju kitorang sama kan? Sebenarnya baju tu baju sponsor oleh abang aku. Asalnya aku ada gak beli baju sedondon kaler ngan mr e, tapi abang zaki cakap nak sedondon kaler hijau pulak raya pertama tuh.. Siap nk sponsor lagik. Aku ok aje.. Baju raya sedondon aku ngan mr e tu kitorang postpone pakai raya kedua..Tapi baju melayu mr e tak terpakai punnnn lagik.. Dan baju aku, fifi, n wawa jek yang sama sekayu gitu..yang lain² corak lain, asalkan sama² ijoooo..hiks



mrs e

0 comments: