kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, September 6, 2009

Tunggang Langgang

|
Aku plan, ari ni;
  • nak kemas umah
  • nak tolong mak aku wat tempeyek
  • nak basuh langsir n lap tingkap bilik
  • nak sapu laman
tapi semua plan TUNGGANG LANGGANG, sebab aku alami sakit perut malam tadi bawak ke pagi; sampai sahur pun cuma boleh minum air aje. Hasilnya, satu benda yang aku rancang tu tak terlaksana langsung!! Sepanjang hari aku terlepek aje.. :(

Hurmm.. esok masih ada..esok² lah kemas. hehehehe


p/s : aku tak akan sekali² minum air sejuk lagi sewaktu buka puasa; kerana air sejuk itulah satu malam aku tak tido sampai ke pagi!



mrs e

1 comments:

+NADS+ said...

uih...ciannya...
mamam ubat yer...