kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, October 5, 2009

Beraya Ke Palong

|
Jangan ade yang kat luar sana wat spekulasi bukan² pasal aku eh.. Asyik² gamba family belah aku je..mana family belah mertua? Bukan aku taknak bergambar dengan family belah mertua, tapi aku maluuuuuu.. Malu nk show off kuarkan kamera aku then snap sana, snap sini sebagai seorang blogger tegar. Tu yang kalo aku balik umah mertua, kamera aku duk diam² aku simpan dalam henbeg aje..

Oppsss..bukan aku je yang malu tawww..tapi MIL aku ni lagiiiiii lah pemalu orangnye.. Kalau tak ye-ye, taknak dia bergambar gitu² ajer. Ni pun dia tak tau kalo aku amik gambar, sume aku buh dalam blog.. Hehehehe ;) Kalau dia tau, harus dia tak nak bergambar agaknye..



Kebetulan wiken ari tu, jumaat malam sabtu aku ade balik umah mertua. Mak mertua aku ajak beraya umah adiknya kat palong ari sabtu. Aku ok jek.. Cadangnye nak gerak awal, pagi dalam pukul 9 gitu. Tapi tertunda sebab jiran MIL meninggal dunia. So, MIL ngan mr e g melawat dulu..

 
aku, ucu, MIL & Farah
nak balik dah masa ni

Sampai Palong dalam jam 2++. Terus masak², makan n lepak². Lama gak lah lepak..cuaca pun mcm mendung aje.. Syok tido!! Hahahaha

 
On the way balik


Lebih kurang 6.30 tu, gerak balik, sebab taknak sampai segamat lewat sangat. Tu pun ade gak menyinggah², ke Jakel n mr e g gunting rambut dulu b4 balik umah..

 



Sampai umah, duduk relax jap minum² air, then aku n mr e gerak balik ke Bukit Gambir




mrs e

2 comments:

eis said...

Palong tu area/daerah mana?

mrs e said...

eis;
palong ni sempadan area johor/N9. sebab yang naja g nih baru palong 1.. kalau palong yang dah sampai 13 tu dah dekat N9..