kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, October 2, 2009

Gambar Dari Atas

|
Tah stail ape tah, tapi gambar raya tahun ni anak sedara aku banyak amik angle dari atas. Kejap² snap, kejap² snap. Aku sebagai orang yang MESTI ada dalam setiap gambar, haruslah menyelit sama.

Tapi selalunya mmg muka aku tak terselit langsung pun.. uwaaaa.. sob sob sob.. syiaaaannnn haku. Tak baek oh korang wat cik ma mcm ni.. Penat² jek cik ma lari kat korang, tapi tak masuk gambar pun..

Tak boleh salahkan bebudak tu jugak sebenarnya, ate setiap kali sorang nak snap gamba, semua lari berebut² nak menempek sama. Tu yang muka takleh masuk semua tu.. Atau.. ke kot muka aku ni yang dah lebar macam dulang dah, sebab tu tak dapat masuk kat skrin yang secoet tuh? huhu


haa..korang tengoklah buktinya..
nampak sket jek muka aku..tu pun sipi²

 
takpe..aku snap sendiri jelah
oohh..tapi kenapa muka wawa lak yang banyak enterframe nih.. tak aci ah

 
amik lagi sekali..
haaa.. yang ni aci ;p

 
alamak, yang ni silap angle daaaa

 
korang tgk lah tu..memasing pegang henpon nak amik gamba sendiri..
tau pulak aku nak amik gambar diorang ni diorang tak jadi nak snap yer

 
amik ngan wawa lagilah ;)

 
betul tak cakap aku? pantang orang nak amik gamba je, sume nak menyelit sama
tu yang gambar macam gegar² tuh


amik la lagi sekali untuk tak menghampakan budak yang nak menyelit itu ;p

Aku pun sebenarnya tak berapa pandai nak amik gambar angle dari atas nih.. Snap² asyik tak jadik jek. Ada yang masuk sipi, ade yang tak masuk langsung muka aku. Ni pun dah berapa kali snap n delete dah.. HAHAHA

Takpe, takpe..USAHA TANGGA KEJAYAAN.. wahh poyossss nyer ayat.. Macam lah nk learning ape jek kan.. Ihiks.



mrs e

3 comments:

YAN said...

Amboi.. glemer nye tudung...

tayangdye said...

hihihi...cian cik ma...xpe2..raya taun depan akan pastikan gmbar cik ma full image n x sipi2 lgsung..hihihi

tayangdye said...
This comment has been removed by the author.