kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, October 18, 2009

Jambu Yang Jambuuuuuuuuuuuuuuuu

|
Weeeee witttttt... huuuuu..jambuuuuuuuuuunyerrr jambuuuu tuh..[ape yang ko merepek ini haaaa?!! cutttttttttttttt!!!!] keh keh keh keh tiru dialog seniman bujang lapok lah pulak.. ahahahahaha

Macam tau² jek kan aku bebel² pasal tokey gerai jambu tu asik bukak katup jek gerai dia, boleh pulak petang jumaat tu dia bukak. Padahal tengahari tu aku suh mr e pas balik solat jumaat riki² dah, mana tau tokey tu bukak gerai lak ari tu.. n masa tu mr e kata gerai tu tutup. Agaknye belum balik solat jumaat kut dia masa tu..

Dah lalu n nampak gerai tu bukak, apelagi, terus jek beli. Sekali beli terus amik tuk 2 bungkus. Hehehehe..balas dendam lah kan. Dari ari tu tak dapat makan, ni dah ade, beli lah banyak sket, boleh makan puas² sket. Mana tau sok lusa dia asyik katup jek gerai dia tu kan.

Wuuuuuiiiii..memang sodap lah kannn.. Meh tengok meh


tengok asam dia tuh..sodapppppp


Ade sesape terliur? ;p



mrs e

5 comments:

sWeEtdARLiNG said...

jambu batu muar kaaan?

mrs e said...

amy;
ha a..betul tuh..sodappppp..hehehe

isya said...

smlm br mkn, hubby beli! mmg sedap!

Faizah_Haris said...

sgtttttttttttttt terliurrrrrrrrrrrr...aduiii..lom dapat2 g bli lg neh adoii

mrs e said...

isya;
kannnnnnnnnnnn? ;p

faizah;
balik ni MESTI carikkk..kang meleleh je air liur kang :)