kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, October 1, 2009

Panjang Bulu Mata Palsuku

|
Haaaa.... nak cantik n vouge paepagi raya punye pasal, gigih ko aku n fifi p carik nak beli bulu mata palsu nih. Ni lah pes taim orang kata aku nk pakai bulu mata palsu sendiri. Dulu masa kahwin, mak andam yang pakaikan.. tau² dah jadik aje kann..

So masa kuar p shopping raya ari tu, terus masuk Sasa carik bulu mata palsu. Alah, beli yang memurah aje uolss, bukan nak pakai banyak² kali punnn.. nak pakai pagi raya jek..konon² bior lagi cantik n vouge the vass lah gitu. Tapi tak cantik mana punnn.. Kalau dah muka aku gitu, gitu aje le ghopernye.. Tak berubah ape pun. Eheh.

Ingat senang ke nak pakai? Kalau tak biasa n betul² pro, memang tak cantik bulu mata tu terlekat kat mata. Nak lagi tangan aku yang gegel² nih.. Compang camping dibuatnya..



Setelah berkali² berusaha tanpa jemu, kat gambar tulah hasilnya. Itupun dah mcm ape dah. Ape taknya, gambar tu aku amik lepas episod drama air mata tu berlaku. Dah comot-momot dah jadinya dah mata tu.

Tak bertahan lama pun aku pakai.. sampai kat umah pertama beraya balik dari kubur tu aku dah tanggalkan dah. Dah campur² kena air mata ngan peluh² sume, gam nye pun ade yang dah tak berapa lekat..

Paling lama pakai, wawa lah.. sampai dah balik raya dah tido siap dah bangun tido lagik bulu mata tu tak ditanggal² kan nye.. Mengerdip² aje kelopak mata dia..Eceh.




mrs e

1 comments:

isya said...

panjang tuuuuuuuuuu... ;p