kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, October 1, 2009

Raya Situ Sana Sini

|
Hari raya ketiga, mmg dah janji nk beraya reramai. Takdelah ramai mana nyer punnn.. family kak yati, aku n mr e, wawa, fifi & mak. Trip beraya kali ni adalah

serom 3 [umah pakcik belah arwah abah] -> air hitam muar [umah mertua kak yati] -> paya redan pagoh [umah mertua abang zaki] -> pagoh bt 23 [umah kak wana+umah mertua kak wana] -> pogoh 2 segamat [umah mertua ai] -> taman yayasan segamat [umah jamil, sepupu aku] -> pemanis 2 segamat [umah pakcik aku]



haaaa.. amek kauuuu.. long journey katanye..berpusing² gitu g beraya. Ape taknye, kuar pagi, balik malam.. huuu..tapi ok lah, dapat dah beraya semua dah

 
aku n wawa

 

konvoi 3 kereta..kereta aku, kak yati n fifi

 
kat uamah mak mon [mertua abg zaki]
aku n baby


 
fifi bershawl hitam gituuu

 
baju mesti sedondon..
baru SEHATI SEJIWA, SEKATI ASAM JAWA..ha ha ha

 
suka jek tau budak ni nak menyelit
tak boleh tgk orang nk beromantika sket..hihi

 
hiks

 
kat umah jamil
makan kuih raya

 
lepak²

 


 
ngan anak² jamil

lawoooo giler umah jamil heh.. 1st time aku sampai umah dia nih..dia ni keje cikgu suami isteri. umur muda setahun dari aku. Tapi dah boleh beli umah n lawoo lak tuh.. Siap dia beli 2 bijik umah lagi.. Tapi yang satu lagi dia sewakan laaa..

Bila lah agaknye aku nk beli n ade umah lawo mcm ni ek? Hiks..

Mintak² dalam 3 tahun ni, aku dapat capai impian aku memiliki umah sendiri..Aminnnn...
:)




mrs e

0 comments: