kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, October 12, 2009

Tetap Baca

|
Im coriiiiiiiiiiiii cangat² pada kamu² semua.. [hiks, baru permulaan ayat lagi dah rasa tak best dah ayatnya. Failed SPM ke apa ni dulu..HAHAHAHAHA].

Kebelakangan ni aku mcam diburu waktu lah uols. Masuk² keje, terus bz ngan keje², sedar² dah waktu lunch.

Naik lunch, bz ngan keje lagi..e eh..dah waktu balik lah pulak..sungguh cepat masa berlalu.. MASA ITU EMAS. Ceh, tetiba.

Walaupun aku cakap aku bz, walaupun aku cakap diburu waktu, tapi blog² korang sumeeeeeeeeee; SEMUA kat blog list aku n link aku yang mana ade update entry terbaru memang aku akan TETAP BACA. Sebab aku tak nak ketinggalan cerita² terbaru dari korang semua.

Tapi tulah, aku cuma sempat baca jek. Itupun curi² waktu senggang, bila otak dah jem dah tepu dah tak boleh nak fikir ape dah.

OK, aku tipu.

Sebenarnya, bz ke tak bz ke, blog tetap blog. Baca tetap baca. Mana boleh tak baca uolss.. Macam kehilangan candu lak rasanya. Eh, ade candu ke dalam blog korang.. HAHAHAHA. Aku merepek :D

Komen jek aku tak tinggal. Tak sempat. Sebab nak kena log in dulu sume kannn..

So, korang dun wori eh. Aku tetap ikuti perkembangan korang. [Adakah rakan² aku ni memasing tengah nak berkembang dengan jayanya? Kembangkan badan atau apakah aku pun tak tau..Keh keh keh keh keh.. Aiyokk..merepek sekali lagi. Dush dush dush diri sendiri..]

Kalo korang tak caya aku tetap baca blog korang, boleh la tgk kat Live Activity Feed atau Feedjit bagi sesapa yang ade. Ataupun, korang boleh je cek kat nuffnang under referrer tu sume. N kalo tgk kat tab community tu, mesti ade muka aku kat situ. I bet.



mrs e

3 comments:

Eyriqazz said...

Salam singgah.Jgn lupa singgah di http://eyriqazz.blogspot.com

isya said...

percaya, percaya ;p

sWeEtdARLiNG said...

samalaa naja.. kadang takde masa nak komen, takde mood nak komen atau tak tahu nak komen apa.. so just baca jer laa.. hehehe