kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, October 30, 2009

Wiken Ini

|
Ke mana korang semua wiken ni? Mesti ade yang dah rancak mengatur aktiviti wiken bersama keluarga ataupun ade yang nk lepak² depan tibi jek kat umah..

Bagi aku, wiken aku minggu ni dipenuhi dengan aktiviti yang telah dirancang;

  • petang ni, balik keje jek terus berdesup packing barang
  • kira² lepas maghrib gerak g umah abang aku kat semenyih
  • esok pagi lepas breakfast terus gerak ke penang [stay sana satu malam]
  • ari ahad gerak balik

motif pegi penang? ---> saje² makan angin..

bila lagiiiiii kan..

so sape yang duk penang, ape lagi makanan² sana yang sedap²? meh habaq mai kat ceq sat ;p [dan² tu jek terus cakap loghat utara] ahahahahahaha


mrs e

2 comments:

Faizah_Haris said...

hangggpaaaa nak mai penanggg kaa? woWW best2.....tak sabar nak tunggu n3 penang tuuu....hehehe

mrs e said...

faizah..

dah p dah faizah, dah balik pun mlm td..cuma entry mai penang tu lum sempat lagi nk buh kat sini..

apepun, tungguuuuuuuu
;p