kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, November 3, 2009

Chuppp!!

|
Sori, aku masih tak sempat² lagi nak update tentang cuti² penang. Haih, giler punye penat sampai ke hari ni tak habis².. Fengsaaannnnnn. Ni pun rasa nk tido jek. Tapi aku gigih ketepikan tido aku waktu lunch gini semata² nk cepat² siapkan entri untuk tatapan korang punya pasal... Hebat tak aku? Wakakakakaka

Malam tadi pun aku tido punyerlah awal, kul 9.30 dah tido. [Lepas abis tengok cite bersiri Sumpah Bunian episod akhir]

Ni tadi aku baru abis upload gambar dalam blogger dulu, caption sume tak letak lagi. InsyaAllah, entri penang akan muncul hari esok..

Tapi AWAS, jangan sampai berpinau mata korang lak kang sebab entri² penang ni stok gambar nya punyalah banyak. So, korang sediakan lah eyemo dulu siap² dulu k..Sape yang takde eyemo tu, g beli dulu cepat, cepattt..!


:D



mrs e

0 comments: