kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 5, 2009

Dalam Bilik Hotel

|
Kitorang stay kat vistana. Amik 4 bilik. Satu bilik untuk abang zaki & kak cha, satu bilik untuk mak & wawa, satu bilik untuk aku & mr e dan satu bilik lagi untuk fifi & hanina.



Inilah bilik aku..

 
Berada di floor 18, bilik 07..

Mula² check in tu, baru dapat 2 bilik jek, 2 bilik lagi belum siap. So kitorang berlepakan di bilik yang dua iteww.. Masuk² bilik jek, dah kena dera ngan si baby neh. Aiyooo.. betul² tak sabar dia nak g swimming. Suruh mr e pamkan pelampung n safety jacket nya. Sib baiklah cik e awak tu nak menjadi pakcik yang mithali, segala ape pun dilayankan jugakkkk..

 
Gigih mengepam pelampung

 

Dalam tempoh 1/2 jam lepas tu, kitorang pun dapat bilik. Terus masuk, wash up, relax kejap n solat sume, then aku pun bersiap² nak join diorang g swimming..

 
Snap-snap

 
Dah tak tau nak letak caption ape, korang tengok ajelah yer.. =)

 


 


 
Gambar pakai telekung *insaf*

 
Lepas solat pun sempattttttttttttt hik hik hik hik

 

Ohh..gambar adelah carca marba.. sebab aku sekalikan semua gambar yang ade dalam bilik kepada entri ini.. Gambar atas tu aku tengah siap² dah nak checkout dah..

 


 


Aku g swimming (ceh..macam reti, padahallllllllllllll kah kah kah kah) mr e tak turun sama. Dia dah syok tengok cite ape tah kat star movie tuh. So, aku turun sorang² sebab dah ketinggalan dengan dorang yang lain²..





mrs e

0 comments: