kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, November 2, 2009

Mendetingness

|


 

 

 

 



Kejadian berlaku pada sabtu yang 2 minggu lepas.

Waktu lunch hour, aku tak terasa nk menjamah apa² makanan pun masuk ke dalam perut aku. Cam dah buhsan pulak nk makan tengahari tuh.

Aku cakap dengan mr e, aku tak nak makan, suruh dia jek makan. Tapi aku terasa nak makan eskrem jek. So aku teman mr e dulu p makan, then baru beli eskrem.

Dah beli eskrem, mr e ajak lepak kat dataran tangkak. Syok jugak duduk kat situ. Saujana mata memandang walaupun matahari tengah tegak kat atas kepala he he he he..
Tapi tempat yang aku duduk tu taklah panas..

Duduk² gitu, terasa mcam zaman berdeting²an time belum kahwin dulu pulak.. ahaks :D


p/s : abang masih hutang satu lagi eskrem dekat ayang.. jangan purak² lupa plak yer..






mrs e