kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 5, 2009

Nasi Kandar

|
Malam, lepas swimming tu terus mandi, solat n bersiap nak keluar makan. Abang zaki n kak cha dah roger² cakap 745pm nak kena ade depan lif. Menu malam tu adalah nasi kandar. Tak sah lah kan kalau mai penang tak pekena nasi kandar




Tak jauh pun restoran ni sebenarnya. Kat belakang hotel vistana tu jek. Kitorang g pun hanya berjalan kaki sajorkkk. Dekat sesangat lahhh haiiii.. Restoran ni pun buka 24 jam. So sesapa nak pekena nasi kandar, tetengah malam ke, subuh ke, boleh lah datang restoran ni


  



Original katanyaaaa..

 


Kena beratur okeyyy nak amik nasi n pilih lauk/sayur sume. Sib baik lah masa kitorang sampai tu barisannye tak berapa panjang sangat. Agak ramai jugak orang malam tu yang makan kat situ

 
Inilah menu pilihan aku.. Nasi beriani, ayam goreng, n sayur bendi.. [kuah campur]


 
ABC untuk aku.. sodappp!!


Lepas makan, ter 'stuck' lak kat situ sebab hari hujan. Lupe lak nak bawak payung..Uhuhuhuhu.. Sampai jek hotel, solat n terus bummmm atas katil.. Tido dah tak ingat ape dah.. Syokkk nyerrr.. Sampai mr e tido pukul berapa pun aku dah tak sedar




mrs e

2 comments:

tayangdye said...

cik ma cyg...
comment la ida punyer blog bwu...
n be my follower...
tq...
hehehew...
hanyadye.blogspot.com

aNnA_jaN said...

sedap nampak tapi sygnya saya tak mkn nasi kandaqqqqqqqq...huhuhu